Benanneyimanne Bebegım sadece ayakta kucagımda emıyor oturdugum an aglıyor memeyı bırakıyor bırde uyurken emıyor sadece bu meme reddı mıdır alıskanlıkmı acaba üzülüyorum ve gerckten cok yorucu ve zor 4 aylık olucak yarın
ogretmenanneeee Benanneyimanne bencede atak haftasıdır. Benim kızımda öyleydi çok sürmedi geçti sonra merak etmeyin sizinkide geçer inşallah
Aselhafsa61 Benanneyimanne biberondan dolayi yapıyorlar 3 ve 4. Ayda meme reddi cok fazla ins yenersiniz benimde öyle biberonu kestim biraz duzeldi
Belinayyy Benanneyimanne aynisini bende yaşamıştım ama geciyo bi zaman sonra başka alışkanlıklar aliyo yerini
Benanneyimanne Meme mama yapıyoruz şimdi biberonu bırakıp kaşıkla vermeye başladım mamayı bakalım etkısı olacakmı denıcem
Zyal Benanneyimanne benimki de yapıyor ataktandir diye ümit ediyorum.Mamayi da siringayla veriyorum hiç biberon kullanmadığım halde böyleyiz.
Merve-2 Atak haftasında olabilir. Benim oğlum da 4. Ay atağında ayakta emmek istiyordu ama her zaman yapamıyordum zor geliyordu öyle öyle 2 hafta da geçti şimdi normal emiyor. Sizde ara ara ayakta ara ara oturarak emzirin insanda güç kalmıyor.
Benanneyimanne Aselhafsa61 bıberonu kesıp nasıl besledınız mamayımı bıraktınız yoksa kaşıklamı verdınız ben 30 cc verıyorum her emzırme sonrası bırakmakta ıstıyorum ama kılosunu etkılerse dıye de korkuyorum
Aselhafsa61 Benanneyimanne ben sagip anne sütü iciriiyordum kestim ilk gun 5 saatten önce memeyi tutmadi cok.huysuzlasti jkinci gun 4 4 buçuk saatte filan tuttu 3 .gunde öyle geçti sonra 3 saatte bir almaya başladı ara ara huysuzlansa da uyutuyorum oyle yediriyorum
Aselhafsa61 Benanneyimanne 1 haftadan bisey maz diye düşünüyorum yinede bilmiyorum bakalim bizim kontrole az kaldı sizin ki kac gunluk kac kilo kac cm acaba
Benanneyimanne Aselhafsa61 3 ay 30 gunluk yarın kontorulumız var 3. Ay kontrolunde 6500 du kılosu boyda 65 cmdı bakalım bu ay ne kadar olcak bırde diş çıkarttık 2 tane onunda etkısı var sanırım
Benanneyimanne Aselhafsa61 doğum kılosu 3900du doğum kılosu onemlı 4.ayda o kadar cok almaz dedı doktor 500 600 gram anca alır hareketlencek demıstı bakalım yarın ogrencem☺️ Bıde erkekler kızlara gore bır tık daha kılolu oluyor o yuzden kızınızın kılosuda gayet ıyıı bızımkı de belkı 7100 falan olmuştur tahmınım
Benanneyimanne Aselhafsa61 babası 2 aylıkken bende 4. Ayımda cıkartmısz dişlerı genetık oluyormuş diş olayı ☺️
Aselhafsa61 Benanneyimanne bwnimki 4430 gram dogdu 🤗 her ay 600 700 arasi aldi cok almadi aslında ama kilosu iyi hamile iken cok beslenmis