sevval_5481
Benim de öyleydi canımm. 40 günlüktü sanırım kontrole gitmiştik, hiç kilo almamıştı. Hep bas bas ağlardı. Sütüm taşıyordu çarşafa kadar, o yüzden doymadığını düşünmüyordum ama ara sıra mama veriyordum, içer içmez uyuyordu yavrum. Verme mama dediler, çok çaresiz kaldığımda verdim ara sıra, az emerdi çünkü az çok anlıyordum doymadığını. Kilo almadığını da görünce mamaya başladık. O da rahat etti ben de. Ben mama vermemeye direttiğim için hep açlıktan ağlamış 2 hafta yavrum, aklıma geldikçe içim sızlar. Sütünüz doyurmuyorsa tek seçenek mama yani 🤷🏼♀️