13 aylık kizim ilk ek gida dönemi iyiydi ne versem yerdi . Ama su an agzina lokma koyduramiyorum asla yemiyor herseyi denedim yogurtlar meyveler sebze kahvalti asla yemiyor. Kendi önune veriyorum yesin diye hepsini atiyor. Iştahi mi yok anlamis degilim sadece devam sutu aliyor mesela sabah 6 da iciyor sonra öglen 2de icip uyuyor . Bu saate kadar bisey veremiyorum agzina ne yapabilirim akil verin. Balik yağina mi başlasam takviye ne yapsam. Kilosu zaten düşüktü doktorumuz gunde 3 ögun ve ara ögun yap diyo imkansiz ya .