Kızlar 2 ay 17 günlük erkek bebegim var kolik bir bebek gündüz uykularını uzatmaya çalışıyorum iyi gidiyor şimdilik fakat gece uykuya dalış saatimiz 12 en erken 11.30 bir kaçhafta öncesine kadar 2 de uyuyordu şimdi biraz daha öne cekti ben uyutmaya çalışıyorum 8 gibi falan ama yok yanı uyuyor yatırıyoruz uyanıyor bu hep böyle mi devam eder kendi bir düzene girer mi ekstra yapmam gereken bişry var mı acaba danışmak istiyorum size ya da kolik bitince mi düzelir acaba ?🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️