Aselduhakorkmaz 11 aylik kizim var bu sabah yine hamile oldugumu ogrendim korunuyorduk buna ragmen nasil oldu anladim iki bebek buyutmek cokmu olur zor sizce
Zekimurendebizigorecekmi Aselduhakorkmaz Ahh benim de çok aklımı kurcalıyor ikinci bebek ama korkuyorum nasıl olur diye .. kimisi çok bi zorluğu yok derken kimisi de şakın sakın diyor .. sanırım bebeğime göre değişen bir durum :)
Balimkizim Aselduhakorkmaz bebeklerin huyuna suyuna , sana yardimci olacak aile bireylerinin varlığına, ve ekonomik duruma göre değişir . Hersey yolundaysa 3 cocuk bile kolay.. yoksa tek cocukla perte çıkılır 😉
Tuba Aselduhakorkmaz benim iki oğlumun arasında 18 ay var ve düşündüğümden daha kolay geçiyor her şey çok şükür. sağlıkla kucağınıza alın inşallah🌸