Mom042 benim ilk doğum yaptığımda 4-5 gün stresten de sütüm gelmemişti sürekli herkes bişey söylüyodu ev de kalabalık gidip gece tuvalette ağlıyodum çocuğuma yetemicem sütüm gelmicek diye sonra şükür geldi şimdi düşünüyorum o kadar kafama takmasaydım belki daha erken gelirdi kendimi üzdüğümle kaldım senin de baktın kilo almıyosa doktor başla derse başlarsın mamaya emzirirsen de tombik tombik olur bebişin ☺️