Elifelcn Sinemiss Bende de L var nerdeyse hiç kullanılmadı. Max. 10 defa takmışımdır. S Beden alacağım
busrakandazzz Bende şurda bekleyeyim. 2 kişi satmak iserse bir tanesine ben talip olabilirim ☺️ temiz kullanılmış varsa bende alabilirim🤦🏽♀️
Crn123 Elifelcn rica etsem biraz nasil kullandiginizi anlatirmisiniz ben aldim ama cok duzensiz kullaniyorum hicbir faydasini gormedim benimkide L
ortopedistanne balkabagianasi gördüm olmayan kıyafet pantolon hepsini giyiyorum korseyle L beden ile başladım şimdi s bedene gectim
Htcalptekin Kullanıp memnun kalan var mı rahat oluyor mu bu korseler oturunca kalkınca falan bende aldım daha gelmedi o yüzden merak ediyorum da🤭
Berfinyusuf16 Htcalptekin ben kulkandim simdide ara ara canim skldimi takiyorum kendimi gobeksiz gorunce manken gibi hissediyorum🤣cok rahat bende siparis verirken nasil otururm falan diyodum ama namaz kilarken falzn bile hic rahatsiz etmiyo👌
Crn123 Htcalptekin ben sadece rahat emziremiyrum onun disinda cok rahat bel agrilarimi bile geçiriyor
balkabagianasi ortopedistanne yaa maşaAllah darısı başıma 💫 peki sadece korseyle mi yok diyetle beraber mi 🌈
DoaCnr Merhabalar bende de xsmall var hic kullanilmamis aldim ama hemen kilo vrrince gerek kalmadi isteyn olursa burdaym:)
Mrw-95 DoaCnr kaç kilosunuz acaba ben 68 kiloyum 38 beden giyiyorumda o bakimdan soruyorum hani alcak olsam dar gelir mi manasinda
DoaCnr Findigim 120 tl ye verebilirim bn bi bucuk sene once 180 tl almistm etiketine kdr ustunde kullanilmadi