deleted2310 ama genelde uyku saatleri oluyor bide asagisi kalabalik hosuna gidiyor yukari cikarticam diye korkuyor sanirim yani ben oyle dusunmek istiyorum simdi nette basi yazilar okudum yazmislar bebegim bana gelmiyor baskalarina gidiyor benden uzaklasti falan umarim boyle bisey olmaz yani ben bebegimle yeterince ilgilenigorim
her ihtiyacini karsilarim iste asagisi kabalik oyun oynuyorlqr onunla ondan diye dusunuyorum umarim ondandir:(