Mine115 ya mamadan daha once hıc duymadım ama kan ilacı koyu yesıl hatta sıyah yaparmıs kotu kokuda yapıyormus huzursuzluk varmı peki bebegınzde mama ne kullanıyorsnz bnde mama kullanıyorm aptamıl hıc ıyı gelmedı bıze cok gaz kabızlık yaptı sma ıyı geldı pahalıydı bebelac kullanıyorm su an oda baya ıyı geldi ama bızde hıc mama degısıklgnden kaka sorunu olmadı o kan damlası ama kakada kan yaptı