Aselim046 Kızım bugün aşıya gitti ve doktor kilosu boyu sınıra yakın baş çevresi sınırda demiş ben çalışıyorum(yeni başladım) diye kvdem götürdü. Bana gelmiş sen bu çocuga bakamamışsın diyo çok iyi takip etmişsin diyo🙄🙄🙄
Denizoglum Aselim046 sanirim 1 yasindayken 78 79 cm flndi kilosu da 10800 du galiba ama her cocugun gelisimi ayni degildir
hankardeslerr Aselim046 Boyu ve kilosu nedir?Sizde numarası varsa aile hekiminin onunla görüşün. Kayınvalideniz abartmışta olabilir
momyshark1 Aselim046 bebeğinizin boyu ve kilosu ne kadarmis da doktor öyle söylemiş acaba. Ayrıca kız bebekleri daha mınyon olurlar. Diğer gelişimleri normalse dert etmeyin bence. Kv gereksiz lâf kalabalığı yapmış sıkmayın canınızı
Zekimurendebizigorecekmi Aselim046 bizde daha yeni gittik boyu 75 kilosu 9500 baş çevresi falan da normal yani sizde değerler kaç ki sınırda denmiş :/
Denizoglum Aselim046 evet biraz kucuk sanirim boyu kilosu fln bizmki bide 3 hafta erken dogdu 2800 du kilosu sizinki de mi cok kucuk dogdu
hankardeslerr Aselim046 Canım büyüme çağı kilo alcakta, vercekte. Sağlıklı olsun yeter. Bebişlerimiz diş çıkarıyor, yemeklerin tatlarını yeni yeni benimsiyolar, sürekli hastalanıyolar, yani bunlar onlar için de zor süreç. Allahın izniyle toparlar kendini ❤️
Canparem1453 Aselim046 gercekten cok alt sinirdaymis ama uzulcek bi durum yok.daha kucuk cabuk toparlar.
Araseymen Aselim046 benimki erkek bebek 80 cm boyu 11 kilo 300 gram kilosu.bıngıldak kapanmış baş çevresi için herhangi bir sorun söylemedi normal gördü galiba.
Gunesli2020 Saçma sapan yorumlara takılmayın lütfen hiçte en alt sınırda değil. Kız bebekler en düşük 66cm kilo ise 7200 civarı gösteriyor. Bakın sizde netten.
Denizoglum Aselim046 anladim ama saglikli olmalari daha onemli tabi belki bebeginiz minyondur kiyaslamamk lazim
bambammom bence de normal. Benim bebeğim 11.500 boyu 82. Cm . Ama emmiyo da yemiyo da yapısı gereği genetik iri bı çocuk. Mama iciyo günde iki tane zar zor da biseyler Yedirmeye çalışıyorum. Çok takılmayın sağlığı yerindeyse