Yavuzumunannesi uzayan sarılık anne sütü sarılığı deniyor zararı yok kendi kendine geçiyor iki ay falan sürdüğü oluyor. Çok takılma ilk sarılık gibi ciddi bir şey değil. Bebeğin cogerlerinin güçlendiğini mi ne gösteriyor öyle bı şey demişti doktor. Değerler genelde tekrar yukselmiyor ama takipte kalıp doktordan bilgi alın siz yine de farklı olabilir