Kızlar postlarımda bahsetmiştim kızımdaki olan değişikliklerden. Mukuslu kaka, kakada kan noktaları, sürekli sulu köpüklü kaka, karın guruldaması, vücutta kızarıklık sonrasında kuruluk vs.
Burda bir kaç anne alerji dedi . Doktoru aradım kapalıydı ve dün tekrar aradım kapanmak üzereydi ama yine de gel neden şimdiye kadar gelmedin dedi. Herşeyi anlattım bezin fotoğrafını gösterdim . Büyük ihtimal alerji dedi ve süt ve süt ürünleri tüketme dedi zaten ayın 21 de aşı randevusu var tekrar kontrol ederim dedi .
Şimdi zaten hicbir süt ürününü yemiyecem ama ne yemeliyim bilmiyorum ve sütümün kesilmesinden cok korkuyorum 🥺