Merhabalar yeni dogum yaptım sezeryan oldum . İlk üç günden sonra sütüm gelmeye başladı . Hastanede ve evde mama verdik . Şimdi sütüm var ama kızım gögsümün birini tutuyor. Digerini inatla tutmuyo ucu daha çökük digerine göre. Gögsüm aşırı sertleşti koltuk altım da sertlik var sağmaya çalışıyorum verimli olmuyo bi türlü inmiyor şişlik nasıl alıştırabilirim bu gögsümü de tutması için ilk cocugum aşırı zorlanıyorum . Dört gündür uykusuzum 😐