Kızım 6.5 aylık. Vucudundaki kızarıklıklar için dün gittiğimiz doktor diyet verdi. Mama kullanıyoruz mamasını değiştirdi. Bu sabah vermeye başladım ama kesinlikle ağzına sürmüyor. Yulaf unu ile yap dedi. Kesinlikle yediremiyorum. Çocuk sabahtan beri aç. Aç aç uyudu. Sizler nasıl bir yol izliyorsunuz 🙏 Wallahi yardıma ihtiyacım var🙏🤷🏻♀️