Merhaba hanımlar kızım 8 buçuk aylık. Oluşturmadığım bi uyku düzeni bir kere uyku eğitimi aldım işe yaramıştı ama devamı gelmedi 2 uyku yapıyor akşam 9 gibi uyuması lazım hadi en fazla saat 10 desek uyuyor ama geri uyanıyor gece 1 2 artık ne olursa dün gece çıldırıdım artık. Benim sistemim uyandıktan sonra 3 -3.5 saat sonra uyutmak. Ama gel gör ki gece uykusu tam bi zulüm 😔 akşam olunca başıma ağrılar giriyor. Eşimle bu yüzden çok büyük sıkıntılarımız oluyor. O daha çocuk bağırma yan tarafta insanlar var seni duyuyor falan onun derdi bambaşka. Geriye üst üste geliyor. Neler yapmam lazım fikri olan varmı