Havvahavvaejderha [silindi] Daha önce komşum kullanmıştı bebeğine doktor yag oranının yüksek olduğunu ve bebege iyi gelmediğini soylemisti. Benim çevremdeki kullananlar hep gold kullanıyor yani diğer mamalardan en iyisi gold
Gulsahgok [silindi] aynen canım hee bebekte farklılık gösterebiliyor burdaki diğer hanımlar hipp mamasını önerdi bugün aldım bakalım bu nasıl gelecek