Güzel annelerim herkese merhaba,
Kafama takılan bir konu hakkında görüşlerinizi, tecrübeniz var ise tecrübenizi öğrenmek istiyorum. 3 ay 23 günlük bir oğlum var, avukat asistanıyım çalıştığım yer site içerisinde 3+1 ev her şey mevcut kendi evimden bir farkı yok ofiste sadece ben varım benden başka çalışan yok işler çok az ve gelen giden hiç yok patronumda ayda yılda bir uğrar bu sebeple çocuğu yanına getir zaten ev ortamı istediğin gibi bakarsın çalışmayada devam edersin dedi. Ha evde tek bakmışım ha burada o konuda bir sıkıntım yok, sorum şu ; çocuğumu emziriyorum normal şartlarda günlük 1,5 saat süt izni olması gerek ama çocuk yanımda olduğu için bunu söyleyip söylememekte kararsız kaldım süt iznimi kullanıp erken çıkma gibi bir durumum olabilir mi bilgisi olan var mı acaba ? ☺️