Sule77 Ben şuan diyetisyene gidiyorum. haftada 3 gün 3 mil leslie yapıyorum. İlk 3 haftada 5 kilo verdim. Cuma günü randevum var, yine 3 hafta geçti üzerinden güncel kilomu bilmiyorum😁 ama leslie çok güzel sıkılaştırıyor, fitleştiriyor. Bu anlamda faydasını baya gördüm.