Ninattanuvanza şuan 2.5 yaşında canım oğlum ilk tecrübe ettim bir yere verdim o kadar güzel konuştular ki anlatamam 1 ayı zor tamamladık hiç sevmedi orayı her verdiğimde ağladı ilk dikkat etmen gereken canım çocuğun seviyor mu? Sevmiyor mu? Belli ediyor zaten şimdiki verdiğim yere o kadar güzel alıştı ki inanmazsin 1 hafta sürmedi ilk günler ağladı tabiki konuştum gelip Alicam seni sen oyna arkadaşlar edin dedim. Şimdi o kadar güzel ki hiç ağlamaz koşarak gidiyor bende ilk başta bende çok kaygı yaşıyordum alisamaz diye oğlum çok zor çünkü ama öğretmenizde çok iyi güzel ilgileniyorlar ilk günler sürekli resimler atıyorlar çocuklar için çok iyi olduğunu düşünüyorum etkinlikleri farklı güzel tam gün gidiuor bu arada eve de çok mutlu geliyor ilk gittiği kresten verince de 1 ay boyunca ağladı alınca da alışma süreci dedik ama değilmiş kötü etkilendi psikologa götürdüm gece terörüne yakalandık bu durumdan korkutmuslar oğlumu ayrı odada yatirmislar bunlara dikkat edin iyice araştırın göndereceğiniz yeri