Kızlar oğlum 7 ay 2 günlük ek gıdaya 5 aylıkken başladık iştahlı bir bebekti ama geçen hafta enfeksiyon çıktı şimdi ne emmek istiyor ne yemek yemek. Ve benim sütüm azaldı önceden 2 3 saat emmese göğsüm sertleştirdi şimdi nerdeyse hiç emiyor ama göğsüm asla doğmuyor sıkıyorum 2 3 kez fışkırıyor sonra damla damla akıyor. Çok korkuyorum kesilir diye ne yapmam lazım