mlkyusra25 Aşama aşama bırakın. Ben ellerini giydiği pijamaya sokuyordum bir süre ona alıştı. Birde uyku düzeni uyku ortamı gibi şeylere dikkat etmelisiniz.
Ben kızıma sallanmayı tamamen keserek bıraktım ama siz sakinleştikten sonra pışpışlayın, ağlayınca tekrar sallayın sakinleşnce tekrar bırakın pışpışlayın öyle daha kolay alışır sallanmama fikrine ☺️ Bir süre sonra beşiğe koyun (yüz üstü daha kolay uyuyorlar) beşikte bu şekilde devam edin en son sallamayı tamamen bırakın. Benim kızım yarım saat sonra mutlaka uyanırdı şimdi gündüz uykuları 1,5 saat oldu :)
Uyku çayları da öyle Aman aman bir işe yaramıyor. Arada sakinleşsin diye verebilirsiniz 🤷🏻♀️