zynpstlms_2 3 günlük bebeğim altını değiştirirken ağlıyor kucağımıza alıp kaldırdığımızda bişey yok ama altını açıp silerken çok ağlıyo
Agustosbocegi zynpstlms_2 ben 1 ay çektim o durumu hala eşimle gülüyoruz o günlere kan ter içinde apar topar bir şeyler yapıp kapatmaya çalışıyoduk 🙈😂😂 ama sonra geçiyo şimdi sadece altını değiştirirken susuyo başka türlü sırtı yere değmiyo 😂😂😂
Gizemaden zynpstlms_2 bizde 9 günlüğünüz ilk hafta bizde öyleydik göbek bağından diye düşündük, 2 gün önce göbek bağı düştü biraz rahatladı gibi
nneslihan zynpstlms_2 bizimde öyleydi, hiç sevmiyordu altının değiştirilmesini hızlıca temizleyip bağlıyordum ama geçiyor bi zaman sonra, yaklaşık 1-1,5 ay sürdü böyle ağlaması. Üstünü değiştirmedede böyleydi o hala aynı hiç sevmiyor giyinmeyi 😃
hulya1406 zynpstlms_2 bizimde öyledeydi 47 günlüğüz şükür geçti o durum.Altı hava alıyor ya ondan ağlar dediler.Şimdi altını yıkarken giyinmeye yakın ağlıyor.☺️
zynpstlms_2 Agustosbocegi ya öylemi canım valla bizde nasıl korkuyoruz çünkü bizim bildiğimiz bebek altını açınca ağlamaz susar nasıl ağlıyor inşallah geçicidir
Agustosbocegi zynpstlms_2 😂😂 geçer geçer o ağlayı özledim bile ben 😂😂 bu arada sarılıktan uyanmayan bebeklerin altına açarlar uyansın diye 🙈🙈 her anın tadını çıkar çok çabuk büyüyolar 😂😂🤦♀️
pamuksekerinannesii zynpstlms_2 2,5 aylık hala savaş veriyoruz 😅 kucagimda susuyor indiriyorum kiyamet kopuyor anadan üreyen gezmeyi seviyo benim kiz oyle mutlu gulucukler atiyor giydirmeye baslayinca ortaligi yikiyor yada dedigin gibi ilk acarken altını alistim artik aglamadigi zaman birseymi oldu niye aglamiyor diyorum bunye kabul etti 😅
yaramaz_bocegim zynpstlms_2 benimki de 3 günlük altını açar açmaz basıyor çığlığı 🤭 sesi kısılıyor artık ağlamaktan 😊 gündüz Bi şekilde hızlı hızlı hallediyoruz da gece kakasını yapınca hem onun ağlaması hem gece olması zor oluyor 😊