Ealisya Bu gün 12 ay aşılarını yaptırdım ama kızamık aşısı yok dedi ne yapcam bu durumda yaptırmayan var mı? 😟
Balkupum2505 Ealisya peki zamanı var mı? Yani en gec ne zaman yapilabiliyo. 6 ay aşısına kadar hersey normaldi sonrasinda kafam allak bullak oldu bu asilardan ya 😫