Kızım 1 yaşında geceleri uyandığında yatağımıza alıp emziriyorum uyuyor uyuduğunda ben uyumamış olursam hemen yatağına bırakıyorum yatağı yanıbaşımda. Şu aralar diş çıkaracak çok huysuz gözü kapalı ağlıyor bikaç gün öncesi de vücut ısısı 38 38 buçuklarda seyretti, dün gece çok zor uykuya daldı kendi yatağına yatırdım gece bi ara uyandı ve ben yine aynı şeyi yaptım yatağımıza alıp emzirdim zor uyudu ben yatağın köşesinde eşimde diğer ucunda kızıma çok geniş yer kalıyor ortamızda yatak geniş sonra bende uyumuşum yani anlık bi rüya gördüm rüyamda kızımı emziriyorum bi odada kanepe var karşımızda bi eski ayna o aynada emzirirken yansımamı gördüm ama kızımı göremiyorum aynadan bakıyorum yanımda kızım ama aynada yok hemen gözümü açtım Miray yanımda uyuyor yattığım yerden korkuyla oturdum kızıma dokunmuyoruz bile rahat yatıyor yani nedense uyandırmaya çalıştım Miray Miray seslendim tepki vermiyor salladım baya yan tarafına dönüktü babasına doğru salladım yok kollarını kaldırıyorum bacaklarını pat düşüyor hamur olmuş gibi uyuşmuş gibi sert bi şekilde sallıyorum eşime kalk Miray uyanmıyor dedim o an korkuyla nefes alışını da dinlemedim yok uyanmadı eşim panikle tamam sakin ol dedi doğruldu öptü öptü öpünce uyanıyor yine uyanmadı nefesini dinledi yani bu yaptıklarımız saniyeler içinde inanın ışığı açtık çevirdik biraz kıpırdandı kaldırdık gözünü biraz açtı nefes alıyor bu bana 2 kere oluyor bi 4 5 aylık civarındaydı yine oldu bu sefer daha uzun sürdü uykusu bu denli ağır değil rüya görüp birden gözümü açmam yani bu korkuyu atlatamıyorum şuan yazarken bile vücudum buz gibi..