Merhaba,
Oğlum 28 aylık. Henüz 5-6 kelimesi dışında kelimesi yok. Ayrıca bir oyun oynarken asla dakikalarca oynayamıyor. Mesela masasında boyama yapıyoruz, en fazla beş dakika ilgileniyor sonrasında kalkıp duruyor, kağıtları yırtıyor vs. Gün içerisinde oyalayacak şeyler bulmakta zorlanıyorum. Malum pandemiden dolayı da evlerdeyiz. Bizi çok zorluyor bu yüzden.
Bir arkadaşım adım adım setlerden önerdi, kendisi bir süre kullanmış ve faydasını görmüş.
Ama ben sizlerden de fikir almak istedim. Malum ucuz bir şey değil, hemen acele edip pişman olmak istemiyorum.
Bu setten kullanıp faydasını gören, gelişim gözleyen var mı? Çocuğu benim gibi olup ilerleme kaydeden oldu mu?
Yardımcı olursanız çok sevinirim🌸