Sevgili anneler inanın çok üzgünüm. Kızım 1 yıl 5 günlük. Hemen hemen her gün bu uygulamaya girip gün gün bebeğimin gelişimiyle ilgili yazıyı okurum. Bu gün diyorki yazıda “ su çiçeği 1-9 yaş aralığındaki bebekler için en önemli ve bulaşıcı hastalıktır. Aşı takvimine uyunuz.”
Dün 1 yaş kontrolü için doktora gittik hem de 1 yaş aşıları yapılacaktı. Devlet su çiçeği aşısı üretmiyormuş. Ne hastanelerde ne sağlık ocağında su çiçeği aşısı yok. Bu ne demek ya? Bu çocuklar hasta olursa ne olacak? 9. Ay için konulan ek kızamık aşısı için de aynısı oldu. Onu da yaptıramadım bu yüzden. Aşıların önemini bu kadar vurguluyorlar ancak aşı bulunmuyor.
Buna bir çözüm bulan, aşıya ulaşan var mı?