416767 lütfen üzülmeyin, geçen gün bir anne sormuş ben de anlatmıştım baya, şimdi siz böyle söyleyince üzüldüm… işte her bebe kendine has, bazen ne yaparsan yap olmuyor. Bu sizinle ilgili bir durum değil ki. Benim yeğenim de aç yaşamaya ant içmiş bir bebek ama benim bebek yiyor, neden, sebep ne bilmiyoruz. Ama benimki de uyumuyor mesela, yeğenim uyuyor. Karşılaştırma yapmamak lazım.
Bebeğinizin gıdayla arası sıcak değil belli ki. Ama dönemsel de olabilir. İleride bir an da değişebilir. Sonradan iştahı açılan bebekler de duydum.. doktorunuz ne diyor bu işe? Yeterli buluyorsa gelişimini sıkıntı yok aslında..