glsmozkn Hanımlar Ocak 1 de normal doğum yaptım 3 tane de dikişim var makat tarafımda bir baskı bir agrı var normal mi sizce ? Dikişlerim ne zaman iyileşir biri birşey söylesin lütfen ☹️
Necla61 glsmozkn nornal canım başlı temizliğine dikkat etmelisin doktor solüsyon falan vermistir onları kullan
SaremAselim_0817 glsmozkn hayırlı olsun öncelikle bebeğin canm kendini sıcak tut üşüttüğün zaman da baskı oluyo beenö iki sene oldu hala kendimi çok yorduğumda üşüttüğümde dikiş yerimde bi baskı oluyo içten böyle bi kaç haftaya iyileşir
Nur20212 SaremAselim_0817 merhaba canım bu konuya bakıyordum sizin yorumu gördüm , bende normal doğum yaptım 2.bebek 28 gün geçti hala makat kısmında baskı hissediyorum çok ayakta durunca geçer mi böyle mi kalacak danışmak istedim
SaremAselim_0817 Nur20212 merhaba kuzum sürekli öyle durmuyo zamanla geçiyo merk etme yani süreleri kısalarak geçiyo benm kızım üç yaşında şuan hiç bişey hissetmiyorum mesela zamanla geçiyo yani
Nur20212 SaremAselim_0817 ya gerçekten içini rahatlattınız bu gün bebeğimi ayakta salladım iyice kötü oldum aşağıda baskı çok arttı çok kötü hissettim , sanki makatımda dikiş var yada Başka birşey gibi baskı yapıyor inş sizinki gibi benimki de geçer sağ olun dönüşünüz için
Nur20212 SaremAselim_0817 selam canım bana cevap vermiştim ama ama gene sormak istedim makkattan vajinama doğru baskı var seninki de öylemiydi ne kadar sürede geçti benim aklım sürekli orada korkuyorum artacak vajina sarkacak diye ne gibi şeylere dikkat ettim kegel egzersizi yapmış mıydın yürüyüş falan yaptın mi ?