Kızlar kızıma dün çiş öğretmeye başladım iki kez kendisi oturmak istedi ama yapmadı oturuyor kalkıyır felan ama yapmıyor saat başı hatırlattım hadi gidelim yapalım çişimize bay bay diyelim felan diyorum ama yok tam 9 kez üstüne işedi 3 kez kaka yaptı bu arada kızım 30 Aylık oldu ben artık hazır olduğundan emindim şimdi ne yapıcam acaba bu süreç normal mi etrafımda soracağım kimsede yok ne olur bir akıl verin bana