Kizlar bebeğinizi nasıl uyutuyorsunuz? Benim kızım sadece omuzda ağlayarak uyuyordu. Sonra madem agliyo yatağında sırtına pispislayarak uyutalim dedik. onda da yüzüstü oldu. Hala uykuya geçişlerde ağlayarak uyuyor. Yanına yatıp elelrini tutup ninni söylüyorum. Sakinliyo hadi uyuyacak diyorum hemen kollar bacaklar hareketlenmeye basliyo uyku gidiyo. Uyku saati geçince iyice huzursuzlaniyo. Nasıl ağlamadan uyuyacak. Fikirleriniz uyutma yontemlerinizi merak ediyorum?🤦