Elifim1512 Benim kızım yeni doğduğunda da topuk kanında tsh değeri yüksek çıkmıştı. 10 üzeri değerler kontrol edilmesi gerek. Bizimki 12′ydi. Sağlık ocağından aradılar tekrar kan verdik bu defa 11′di. Bizi endokrin bölümüne yönlendirdiler. İdrar tahlili, kan tahlili ve tiroid ultrasonu çekildi. Çok şükür ki ilk 8, sonra 4′e kadar düştü değeri. Bunları yaptırdıktan sonra değer yüksekse ancak o zaman ilaç başlanıyor. Ama doktorumuz bizi çok rahatlattı. Yüksek çıksa dahi tedavisi olan bir rahatsızlık ama 1 gün bile çok önemli. Sağlık ocağındaki hemşire doğumdan kaynaklı da yüksek olabilir, genelde zamanla düşüyor zaten. Yükseldiği çok nadir demişti.