cokcocuklu Mom09 kilosu iyi bende düşünüyorum acıkıyor herhalde diye ama uyanınca emziriyorum iki yudum cekiyo tekrar uykuya devam ediyo bi saat sonra bi daha uyanıyor
cokcocuklu SerpilAkbulut ben kesin yasarim benim ki ilk bi hafta yavaştı bidaha hep huysuz kolik bi bebekti 🙂
Ecee9416 cokcocuklu İlk başlarda benimkide tutmadı tam 5 tane emzik denedim. Kiraz uçlu mu dersin kauçuk mu dersin... En son damaklı emzik tutar gibi oldu. Biraz ısrarcı olmak lazım. O çıkardı ben verdim o çıkardı ben verdim. Ve sonunda zafer benim oldu 💪😁
Arangul2712 Minelduru Biz 3.ayimizin 1.haftasinda cikardik :) Bende esimde erken cikarmisiz oglumuz bizi de gecti :)