D vitamini takviyesi olarak f-d 400 kullanan varsa günlük ölçüsü ne kadar olmalı acaba? 1 ml verilecek diyor oda 1 pipet ediyor 25 damla biraz çok gibi geldi bebeğim 6. Aya girdi daha önce pedia D kullanıyorduk 3 damlaydı fazla mı gelir emin olamadım siz nasıl kullanıyorsunuz? Birde içeriğinde florür yazıyor sakıncalı mıdır kullanmaya başlamasam mı kullananların fikirlerine ihtiyacım var yan etkisi oldu mu?