Aysenur_1 Bebeğim 3 ayı bitirdi 4. Aydan gün almaya başladı ve malesef reflü sorunuyla karsılastık doktorum herhangi bir mamayı alsanda olur dedi am siz reflü maması olarak hangisini kullanıuorsınuz?
mada Busy34 merhaba sma optipro normal mama comfort ise kusma icin mi? Ben sma optipro kullanıyorum bebeğim aşırı kusuyor . Comfort mu denesem kusmamasi icin.
Aysenur_1 Armancc kusması kesildiktem sonra mama bitince tekrar reflü maması aldınız mı ?? Yoksa normal mama mı almaya devam mı ettiniz?
Armancc Aysenur_1 ilac da kullanıyordu ilaçları kestik ilk önce bir süre sonra mamayı da bırakacaktık fakat alerji mamasına gecınce bizim reflü tedavısı yarım kaldı kusmaya devam edıyor ama reflü mamasından önceki gibi asırı değil
Busy34 mada comfort çok hafif bir mama reflü maması olarak da geçiyor benim bebeğim de reflülü ben kullandım şuan ek gıdaya geçtiğimiz için kusması azaldı ondan opripiroya geçtim