Fatmaclk Merhaba anneler, bebeğim 2 gün sonra tam 4 aylık olcak. Bugüne kadar günde 2 veya 3 kez normal bir şekilde kaka yapardı. Ama 2 gündür her emmeden sonra kaka yapmaya başladı ve kakası yeşilimsi renk oldu. Sütün yaramıyor diyorlar bu doğru mu sizce?
defnemilam Fatmaclk laktoz intoleransi veya alerji olabilir . bizimde oyle basladi her sey sonra kakada kan oldu . cok kucukte olsa gazla beraber her emmede kaka yapardi .
Birhemsireanne__ Fatmaclk 4 aylık vr her emmede kaka yapıyorsa alerji olablir hatta büyük ihtimal öylefir çünlü mormal bir benek 4 aylık oldugunda günde maksimum 2 3 defa kaka yapar oda en fazlası ki benim oglum 4.5 aylık 3 günde bir yapıyor kakasını bağırsakları düzene girmiş olması lazım yani bence gidip hemen alerji testi yaptır cocuk ilerleyen zamanlarda uyku problemi de çeker
emreaysel Fatmaclk ilaç kullanıyor musun? Sütünün tadına baktın mı? Tatlı olmazsa çocuğa yaramaz. Kokusu ve tadı önemli sütünün. Yediklerine dikkat etmelisin
Kahvedelisi Fatmaclk bizimde bir süredir öyle hatta kakamızda mukus da var siz öyle bir şey gözlemlediniz mi? Doktor kaka tahlili istedi ama kan olmadığı için direk alerjik diyemedi, kilo alımı nasıl bizim o da düşük olduğu için ben dikkat ediyorum yediklerime önce süt ve süt ürünlerini kestim sonra yumurtayı kaka sayısı biraz azaldı ama hala mukuslu görüntü gitmedi 5. Ay kontrolünü bekiyoruz bakalım bence doktorla görüşmekte fayda var
defnemilam Fatmaclk alerji doktoruna git bence burdan yanlis bilgilendirme yapmayayim benim bebegim hep ishaldi hep sulu gurutulu bir kaka vardi . relaktaz verdi doktor ama kaka sayimiz azalmadi sut yumurta et bircok seyin diyetine girdim bu sefer sutum azaldi yogun bir meme reddim vardi genelde diyetle duzeliyor .suanda alerji mamasi iciyor kaka sayisi 1 e dustu . tabi senin onceligin anne sutu vermek olsun bizimki hicbir zaman emmek istemedi biberonda istemiyor cok zor . bir kaka tahlili veya kan tahlili yaparlar . kucuk oldugu icin belki kan almazlar .cunku alerji her zamn testte cikmkyor bizimki negatif cikmisti mesela . doktora gidemezsen hemen bir sure sut iceren seyleri yeme bakalim duzelme olucakmi
Fatmaclk defnemilam relaktaz damlasını bizde gaz için kullanıyoruz. Tamam Bi deneyeyim çok teşekkür ederim bilgilendirdiğin için
Hakanrabia Benim 20 günlük kızlar hep yeşil yapıyor kakasını ve şık yapıyor bu bir problem mi sarı olmayışı ?
Fatmaclk Hakanrabia yeşil ve sarı olması problem değil diye biliyorum normalmiş benimki sarıdan yeşile döndü o yüzden tedirgin oldum
Fatmaclk emreaysel ilaç kullanmıyorum. Sütümün tadı da tatlı evet zaten bu zamana kadar günde 2 veya en fazla 3 kere kaka yapardı 2 gündür böyle her emmeden sonra azda olsa gazıyla birlikte kaka yapıyor
Fatmaclk emreaysel 2 gündür sürekli kontrol ediyorum ateşini ama hiç olmadı uykusunda da promlem yok gündüz zaten uyumazdı 1 2 saat toplasan anca geceleri uyuyo ama. Onun dışında bir değişiklik yok bebeğimde.
emreaysel Fatmaclk o zaman daha uzun emzirmelisin benim bildiğim kısa süreli emmelerde bebek sadece şekerli ve sulu kısmını aldığı için ishal olabiliyor. Yinede doktora görünmesinde fayda olabilir
Fatmaclk emreaysel evet çok uzun emmiyo 5 dk çok acıkırsa 10 dk buluyor. Dediğiniz gibi bir doktora gidelim en iyisi napcağımı bilemiyorum
Fatmaclk Kahvedelisi hayır herhangi bir mukus yok kakasında, kilosu da şu an 6700. 4 aylık olcak cuma günü kontrole gideceğim bende hemen