Bizimkide sleppy 4 aydir bazen baby tuco bazen sleppy kullandim. Lastik izi olayini çözdüm bence baya azaldı hatta yok gibi oluyor bazen.bezi bagladiktan sonra biraz asagiya cekistiriyorum ve kenarda firfir gibi olan yeride disari cikariyorum.bezen dışına siziyor ciş minicik ama sıkmasından iyidir ilk başta kıpkırmızı oluyordu bez yukarda kaliyordu yani.simdi asagi cekerek gevşetiyorum. Prima denemedim ama