banuyusuff merhaba ikinci bebeğini büyüten bir anneyim.Deneyimlerim hiçbir kremin bebeğin hassas cildine sürülmemesi gerektiği.Dr neden yazıyor inanın çok derin bir konu😊ilk bebeğimi ilaçlara boğan sağlıklıyken hasta eden sözde en iyisi işinin ehli doktorlara denk geldim.Tüm ilaçları kesince sağlığımıza kavuştuk gelişimimiz çok iyi oldu.Şimdi ikinci bebeğim 6 aylık sadece kullandığım 4 ay kadar Saraçoğlu kantaron yağı poposuna her bez değiştirmeden sonra birde banyo sonrası zeytin sütü yağı (Trendyol tirilyeden ) tüm vücut yüzü de dahil.ılık olarak sürmeli vücuda yağı(kalorifer üzerine şişeyi koyuyorum banyodan çıkana kadar ılıyor)saçlarına da ılıttıpım Hindistan cevizi yağı(bazen vücuda da sürüyorum )diğer banyoya kadar kalıyor.bazen yüzüne kendi sütünüzden sürün(duru bir cildi olur)bu kadar.İnanın kullanmadığım krem kalmamıştı ilk kızımda hepsi boşa içeriği hepsininde maalesef masum değil.Son olarak ıslak mendil kullanıyorsanız sıcak su ile iyice yıkayın çeşmede sıcak kısım da yıkıyorum ben daha minikken kaynamış su ile yapıyordum.Demek istediğim ıslak mendili direk sürmeyin.Bu şekilde bir kez dahi pişik olmadık şükür.Ama büyük kızımın derisi soyulmuştu bunlara değil piyasadaki kremlere güvendiğim için.Şimdi tamamen doğalcıyız😊