Merhaba anneler 🖐🏻
02.01.2021 itibari ile ben de aranıza katıldım çok şükür 😌🙏🏻
Sezeryan doğum yaptım. Biraz zorlu bir süreçti benim için. Sorum şu ki hala büyük tuvaletime çıkamadım 😕🤦🏻♀️ Katı beslenmemeye özen gösteriyorum kabız olmamak için. Gaz ve idrar da sorun yok ancak bu durum beni biraz tedirgin ediyor. Çünkü hamilelik öncesi de dönem dönem kabızlık sorunu yaşıyordum. Tavsiyelerinizi bekliyorum canım anneler 😌🙏🏻