ilaydanurhvt Slm kızlar. Bu bnim ilk süt postum. Çünkü genelde süt sıkıntısı yaşayan bi insan değilim. Kzım 6ay 20 günlük. Ek gıdaya başladı ne bulursa yiyor. Ama bnimkinin memeye düşkünlüğü var. O yüzden gün içinde hep memede. Bu sıkıntı olmuyorda geceleri uyandığımda sütüm olmamış oluyor kızım uyanıyor emmek istiyor süt olmayınca katıla katıla ağlıyor uyumuyor. Mama hiç vermedim bineron emzik tarzı şeyleri hüç tutmadı cümkü. Sizler meler yiyorsunuz geceleri yatmadan önce süt için. Bna bi fikir verseniz. Bnde denesem. Belkş kızçem doyarda uyuyr. Şimdiden teşekkürler 🙏🏻
Sltn ilaydanurhvt baska birseyden ağlıyor olabilir mi? Dış falan bizim kızda sürekli uyanıyor mizildaniyor bu ara bizde 6 ay 4 günlüğüz😊.eli sürekli agizda alttan kabarmış dış ama sık uyanma cogaldi. Bu zamana kadar aktif emmiş sütünüz bi anda azalmamistir heralde. bestlak damla kullanabilirsiniz yulaf ezmesi yogurda katip yiyebilrisiniz oda süt yapıyor ve tabi ki bol su.dediğim gibi muhtemelen başka bir sıkıntısı olabilir.
ilaydanurhvt ilaydanurhvt herkesin sütü şırıl şırıl demekki. Yardımcı olacak kimse yok demekki. Halbuki herlesin postuna yardımcı olmaya çalışıyordu😒😒😒 dur bi kaynanamla kavga edip geleyim. Toplaşırsunız. Seversininiz
Nekwa ilaydanurhvt ari mama ya da muhallebi yetirebilirsin bebise yatmadan . Sen de gun icinde de bol su ic Yatmadan kayisi kurusu 2 tane 1 bardak süt ic
ilaydanurhvt Sltn canım meme ağızdan düştümü ağlamaya başlıyor. Ordan anladım aç olduğunu. Bizdede eller hep ağızda ama bundan değil emeinim. Yulafı yoğurta mı katıyoruz canım. Bunu da bi deneyim bakıyım. Teşekkür ederim 🙏🏻
Sltn ilaydanurhvt hahahaha ilahi 😂😂😂 canım dış cikarken çok emmek istiyorlar meme ağızdan düşünce ağlama sebebi olabilir.3 litre su iç yulafı yoğurt à kat hem zayiflamaya da yardimci😄 rezene varsa iç geçen ben ateşli hastalandim süt yok diye panikledim hemen suyu artirdim rezene içtim.bulgur ye.yesillikten salata yap maydonoz yeme süt azaltiyor malesef.
Cenkerinannesi ilaydanurhvt 😂dur kavga etme kadincagizla ... Ben irmik yiyince gerçekten sabaha kadar fışkırıyor abartmiyirum ne zaman azalsa hemen irmik helvası yapıyorum normalde de çok severim süt yapmak için de birebir bide onu dene sipsap en basit tatlılardan zaten
Deletedmom10 ilaydanurhvt 😂 😂😂 Allah seni 😂😂😂 havuçun her türlüsü kuru incir, soğan mıhlası diyorlar bizim orda soğanı doğra kavur üstüne yumurta kır çok süt yapıyor. Yumurtasızda yapabilirsin. Soğan süt yapıyor canım ☺️
ilaydanurhvt Sltn bnde uyumadan nescafe içiyorum o iyi geliyordu ama artık etki göstermiyor. Teşekkür ederim canım ❤️
ilaydanurhvt Nekwa ya aslında muhallebi aklıma geldi ama çok kilo alırmı diye korktum. 6 aylıkken 8 kiloudu görüntüsü de zaten tombul. Ama bi kaç kaşıktan bişey olmaz herhalde. Teşekkür ederim ❤️
Zuzuu ilaydanurhvt ben akşam yemeğini erken yerim o yüzden yatana kadar karnım acıkıyor yatmadan önce bişeyler atıştırıp uyuduğum gece sütüm daha bol geliyor nedense..birde yatana kadar çok su içiyorum onunda faydası oluyor..ayrıca çok ilginçtir ki makarna bende öyle bir süt yapıyor ki her yediğimde farkettim bunuu
cerenduran o kadar çok süt sorunu yaşıyorum ki yaptıklarımı sıralayayım hemen; * çörek otunu balla karıştırıp yemek, *ince bulgur tereyağı ve su ile çorba yapıp içmek, * kadayıflı tatlı yemek, *incirli muhallebi (en çok bu) *bir de içi bol soğanlı kırmızı mercimek çorbası son zamanlarda bu işe baya yaradı ama bikaç yöntemi aynı anda yapınca işe yaramıyor. ve süt dostu tahin var tabi ki 😄
Nekwa ilaydanurhvt acliktansa eger bu etkili bir çözüm olur benimkide 8 kilo ama boyu uzun heralde öyle tombul dil😊
Adensu ilaydanurhvt benin oglumda oyleydi 2 yasina kadar emmisti hatta gece yatarken bol sıvı tuketirsen yeterli olacaktır birde aglama sebebi sadece süt degildir baktinizmi sütünüz var mi diye bence bir bakin bazen benim bebegimde agliuor süt yokmus gibi bakiyorum var akiyor ya hurnu tikali oluyor yada dış agrisi olabilir gaz olabilir sadece sütten kaynakli degildir