Bize de doktorumuz önerdi yeni başladık önce yoğurt havuç patates ve sırada bal kabağıyla gidiyoruz, buharda haşlayıp üç gün kuralıyla. Zaten bu ay tadım olacağı için zorlamıyorum kendi istediği kadar yiyip bırakıyor ben sadece alerji için gözlemliyorum. Kabız falan olmasın diye sebzelerin içine bi damla zeytinyağını koyuyorum, bir de üç gün bi sebzeyi verdikten sonra diğer sebzeye geçmeden önce bir gün ara veriyorum aslında böyle bişeye denk gelmedim okumadım belki saçma bi uygulamadır ama bağırsakları midesi dinlensin diye düşünerek ara veriyorum. Mama içmeye alıştığı için ilk seferlerde ağzını falan bizim istediğimiz gibi açmıyor ya da öğürüp tükürmeye çalışıyor ama sıkmadan kararlı bi şekilde verince alışıyor 😊 umarım sizin için de kolay bi süreç olur 🌼