Minik_mucizemm ben o dönemde o kadar yıpranmıştım ki ek gıdaya başlıyordum nerdeyse bi kaç sefer bebe bisküvisi falan verdim patates havuç ama sonra pişman oldum devam etmedim,
O emmedikce ben hep aç olduğunu düşünerek daha fazla ısrar ediyordum ama 5 saat falan bekleyince acıkıyor mecbur yiyor, ya da uyurken yiyordu genelde, hiç bi şekilde emmiyorsa, ayakta emziriridim daha çok sallanarak, odaları gezerek, kollarımm kırılırdı, başka yerde emziremiyordum çünki asla oturarak emmiyordu, ayakta olmalıydık ve gezmeliydik)) dışarı çıkarırdım biraz dolaşırdık hava alıyorduk eve gelince daha sakin oluyordu, ya da mesele emmiyor ağlıyor, önce pencerenin önünde kucakta dik pozisyonda tutardım dışarı bakardık hafif sallanırdım müzikle, sakinleşince uzanıp emzirmeyi denerdim, yanii çok karışık işte her türlü yöntemi denemek gerek, duşta emzirenler de var