inanın tükendim yaa uykusuzluktan 😔 bebeğim 1yaş 18 günlük.bu akşam saat 9da yattı 12.buçukta uyandı saat 5buçukta yattı 6.buçukta uyandı kafayı yemek üzereyim.Uykusu bu şekilde olan var mı? Her zaman böyle olmuyor ama mutlaka her gece 2-3 saat uyanık kalıyor.Eşim çok ilgileniyor sağ olsun ama o da bi yere kadar.Niye böyle yapıyor bu çocuk? Gün içinde de çok uyumuyor hani gündüz uykusundan desem ne diyeceğimi şaşırdım.Çok sinirli oluyorum uykusuz olunca da sabah canlı dersim de var 🙄 Bitik durumdayım..