Defnelinamm12 Merhaba arkadaşlar 5 gündür çiş ögrenıyoruz 5 gün içinde ikş defa kakasını yaptı klozete bir kere de altına yaptı normalde bezlıyken sık yapardı kabız olmaması için ne yapabilirim nasıl alıstırabilirim kakayı