Merhaba çok geçmiş olsun benimde 2 aylık oğlum var bende biogai kullanıyordum fakat yetersiz kalıyordu. Sab simplexe başladım çok memnunum çocuğum düzenli uyumaya başladı. Ayak altlarına da, acı elma yağını bir gün diğer gün karabaş otu yağı ile de diğer gün masaj yapın biraz kötü kokuyor Ama rahatlıycak Allahın izniyle. Tekrardan çok geçmiş olsun