ikizlerinannesi2985 ay hadi ya gerçekten aynı pamuğu mu sürmüş, ya şimdi şöyle bir şey var evet annelerimiz deneyimli amenna, ama benim durumumda ne annem ne kayınvalidem ikiz annesi olmadılar, prematüre annesi de olmadılar. Şuan seni gerçekten çok iyi anlıyorum. Sen de benim gibisin, hem ikiz annesisin hem de prematüre annesisin. Hijyen konusuna dikkat etmek çok ama çok önemli prematürelerde, ikisinin de biberonları farklı, emzikleri farklı, ağız bezleri farklı hatta kıyafetleri bile mümkün mertebe karıştırmamaya gayret ediyordum ben ilk birkaç ayda. Birisine mavi giydirirken, diğerine de hep beyaz giydirmiştim. Odalarını sürekli sterilize ediyoruz, hem oda hem banyo termometresi kullanıyoruz, kullanıyoruz da kullanıyoruz yani. O yüzden seni çok iyi anlıyorum.
Evet insan annesinden böyle şeyleri duymak istemiyor ama olabilir, o da insan neticede, yeri geliyor biz bile öz anneleri olduğumuz halde zorlanıyoruz, keşke babaları alsa da nefes alsam diye gözlerinin içine bakıyoruz.. Ama içimden bir ses diyor ki sen tek başına çok güzel bakabilirsin, buna gönülden inanıyorum, zor olucak ama en azından minnet etmezsin hiç kimseye