Fatos_atly Arkadaşlar 3 ay önce doğum yaptım. Şuan aşırı derecede saç dökülmem var doğum sonrası olabiliyormuş öyle duymuştum normal mi ya benimle aynı durumu yaşayan varmı ☹️ Kesin bunun altındanda uykusuzluk ve yorgunluk çıkar🤦🏼♀️😊☹️
elizinannesi-19 Fatos_atly doğumda hormonlardan dolayı dökülmeyen saçlar doğumdan sonra yine hormonların eski haline gelmesiyle dökülmeye başlıyor 😊 kızım 13 aylık hala dökülüyor 😂 sadece şampuanla durdurmasını azaltabilirsiniz. Restorex kullanın faydasını görürsünüz baya işe yarıyor 😂
Prensesannesii34_ Fatos_atly ay benimde 3.ay başladı şuan 4ay 18 gün oldu ,oluk oluk dökülüyor .Taramazsam elimle şöyle tutsam dünya kadar saç geliyor . Moralimi çok bozuyor 😑 5 gündür vitamin kullanmaya başladım
Fatos_atly elizinannesi-19 bende normalde dermatolojik şampuan kullanmaya çalışıyorum. aslında eczanede çalışan biriydim doğumdan önce çok saç analizi yapıp ürün vermiştim ama işte terzi kendi söküğünü dikemezlerdenim😊 canım teşekkür ederim hemen alıp kullanmaya başlıycam🤲🏻
Civciv3535 Benim lapa lapa dökülüyor 🤷♀️çok üzülüyorum o bakarken gür güzel saçlarım….simdi ise incecik…tabi sadece doğumla ilgisi yok ,boyadan maf oldu benimki
Gunsss Benimde 3. Ay bu ay başladı bir haftadır çok üzülüyorum 😢😢 Yves Rocher bitkisel şampuan kullanıyorum. Umarım kısa sürede geçer bu