Mom105 aynı şu an anlattığınız herşey bizde de var 4 üst 2 Alt diş bizde de var önce mama içiremiyordum şimdi de ek gıda veremiyorum biraz zorlayınca yedirmek için kafasını mama sandalyesine vuruyor sadece mama içiyor sürekli bi mızmız hep ağlama huysuzlanma modunda uyutmaya çalışıyorum kucağımda biraz dalıyor beşiğine yatırnca yine mızmızlanıyor valla kafayı yicem 😭😭😭