Kızıma devam sütlerinden vereyim diyorum ama almıyo kesinlikle. Nasıl ne şekilde verebilirim? Biberonla içmiyor. Kaşıkla içmiyor. Bardakla içmiyor. Pipetle içmiyor. Emiyor bu arada. Dedim en azından geceleri vereyim de emmeyi kessin. Emmek için kalkıyor sürekli.