Ay20 Kızlar 4. Ayı geride bırakıyoruz 3. Alın sonunda başlayan beslenme reddi ve uykuya direnme halimiz iki gündür son buldu sanırım. Artık uykuda değil uyanıkken alması gerekenden bile fazlasını yiyerek besleniyor ortalığı yıkıyor(çok şükür) gündüz uykumuz bitmişti gece uykuya dalmada çok uzun sürüyordu ama iki gündür gündüz uykuları geri döndü uykuları gelince mırıldanıyor ikizlerim. Yani demem o ki 4. Ay atağı biten bur şeymiş galiba gerçekten 😫 ben hep kalacak sanmıştım 😫
BalarisiYusra Ay20 sevindim adına bizim bi bitiyor bi kaç gün sonra tekrar başlıyor o yüzden anlamıyorum pek bittiğini
Elfydr Ay20 bizimde öyle cok şükür. 4 ay 16 gunluguz. Meme reddi yada uyku reddi yaşamıyoruz artık. Dediğiniz gibi memeyi her teklif ettiğimde geri cevirmiyor artık 🤲
Tubaysr Şükürler olsun içimi rahatlattın inşallah biz de atlatırız çok zorlu geçiriyoruz dördüncü ay atağını, Meme reddi,uykusuz günler ve geceler, anlamsız çığlıklar 😣
Ay20 Tubaysr aynı durumdaydık beslenmiyordu uyumuyordu çığlıklar bitmiyordu bi ara öyle bunaldım ki annelik benim neyime filan demeye başladım dört gözle uyumasını bekliyorduk sağdığımı verebilmek için şimdi 3. Gün bugün baya baya yiyo acıkınca ağlıyo uyuyo filen çok şükür Subaru sabret geçiyormuş 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻