151120 bizim tosun paşa da 19 kasım da doğdu 🥰 evet şu gaz sancıları çok fena 😴 akşam 19.00 dan sonra başlıyor bizim ki huzursuzlanmaya. 1 haftadır biraz daha iyi ama öncesinde daha yorucuydu. Gözleriyle takip ediyor artık, onunla konuşunca sohbet edince gülerek tepki veriyor, sesler çıkarıyor 😍